MomKukuleta Elifsu1 Gaviscon hiç kullanmadım. Kabız olayında ben Biogia kullandığım için bizim kabız sorunumuz Cok nadir oldu onda bişey diyemeyeceğim. Ama sanmıyorum çünkü koyu derken normal süt ve mamanın bi tık yoğunu. Cok yoğun değil.☺️
Elifsu1 MomKukuleta dediğiniz damla bize fayda etmedi nurse havys kullanıyoruz doktoruma danışıp denerim kıvamlaştırıcıyı
Annem2021 Elifsu1 başını dik yani yukarıda tutarak besleyin burnundan gelmez. Benim bebeğim de öyleydi. Sütümü ya da mamayı dümdüz yatar şekilde verdiğimde burnundan geliyordu. Basını yukarda tutarsanız burnundan gelmez.