Zehra-123 Kızlar bebğim 3 ay 3 günlük. 3 gündür kaka yapmıyoruz. Normalde hergün kaka yapan bebek 4.güne giricez kakasını yapmadı. Bana yardımmmm
Deletedmom99886 Zehra-123 Benim bebeğim de çok sık yapmazdı sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal
Ebrugzbk Zehra-123 bebegim 6 gün yapmadıgını biliyorum drlar 10 gğne kadar zaman tanıyorlar endişe etmeyin
Zehra-123 Deletedmom99886 Ebrugzbk sadece anne sütü alıyor. Ama gece hep uyandı. Bi rahat durmadı. Osuruyor ama kakasını yapamıyor
Zehra-123 Ebrugzbk inş. Öyledir hiç uyanmazdı. Ben 2.5 saatte bi uykudayken emzirirdim. Şimdi kendisi uyumuyor
Hellobaby2 Benim bebeğim de 3.aya kadar hergün kaka yapardı. 3.aya girmemizle kaka düzeni bozuldu artık 3 günde bazen 5 günde bir yapıyor artık doktor normal dedi bir aydır böyleyiz 4 aylık olucaz
ayfer69 Hellobaby2 aynen bizim de öyle ne zaman 3. Ay oldu o zaman hergün yapan bebek 3-4-5 güne yapmaya başladı ne var bu ayda bağırsakları mı gelişiyor acaba
eylulnisa_20 10 gün beklemenin bı anlamı yok bizde o aylarda olmuştuk bekledik 10 gün doktor o kadar beklenmez dedi lavma yaptı en fazla 5 gün bebeğinizi rahatsız eder
Miniknur Benimki 2 aylikken 3-5 derken 16 gunlere kadar uzadi ve 5 aylik olana kadar kimse bulamadi. Hep bebek iyiyse huzurluysa normal dediler. Sut urunleri alerjisi varmis bir sure ara verdim duzeldi