oyaaa Merhaba, sezaryen doğum yaptım. 2 ay oldu. Korse almak istiyorum. Güvendiğiniz korse markası ve modeli var mi?
Seymagirgin oyaaa herhangi bir korsede oluyor ya bir beden kücük olsun cok hızlı toparlıyor bence o marka olaylaro biraz para tuzagı gelıyor bana.
2prematureannesi oyaaa bende durayım şurada ilk doğumda kullanmadığım için çok pişmanım şimdi bunda alacağım düzgün bişey bulursam
Ada2021 oyaaa ben bildiğiniz ameliyat sonrası medikalda satılan korseden aldım 4.-5. Gün kullanamaya başladım memnunum