NilBensu şimdi canım o öyle olmuyor. Aşının içinde bir madde var bu madde insanın en hastalıklı bölgesine yapışıp genetiğinde olan hastalıkları ortaya çıkartmaya çalışıyor. Biontech aşısında bu madde solunum yolu ile başkalarına da bulaşırken, sinovac aşısında sadece kişinin bünyesinde kalıyor. Belki de zaten kızınızın bünyesi hasta olduğu için zayıf ve bu madde de solunum yolu ile kabartmış olabilir. Ayrıca bu madde sadece aşıda olmayıp ; büyük bildiğiniz bir çok markanın da kullandığı bir maddedir. Vücuttan atılamaz, yağ depolar gibi vücut onu depolar. Çikolata, mısır gevreği , kahve gibi ürünlerde de vardır. Kızınıza bol bol c vitamini sağlayın, gerek takviye gerek kendiniz. Hem kuzucuğa iyi gelir. Doğal yöntemler ger zaman daha çabuk iyileştirir 🌸