Sevde1 4 aylıkken ayırdım, kendini bilmeye başladığında odasındaydı, o yüzden normali o oldu onun için. Ne kadar erken o kadar iyi bence. İlkbaharda doğum yaptım, izmir’de yaşıyorum, haliyle bahar ve yaz baya sıcak geçiyor, bebeğin odasında klima veya herhangi bir serinletici olmadığından mecburen bir kaç bizim odamızda yattı. Bana göre ilk doğumdan itibaren bile yanımızda yatmasına gerek yok. Zaten beslenmesi için uyanınca, ha aynı odada beslemişsin ha diğer odaya geçmişsin benim için hiç farkı yoktu.