Bskara_ Benim bebeğimde 24 günlük. emme saatleri, uyku uyaniklik saatleri belli. Kilo alımı iyi olduğu için geceleri uyandırıp emzirmiyorum 4saatte bir kendi uyanıyor fakat gündüzleri 3saatte bir emmek istiyor. Gaz problemimiz var sabah 8de uyanıyor emiyor ve 12ye kadar uyutamiyorum sürekli kucakta durmak istiyor ağlıyor gaz sancısı cekiyor 12 olduğunda çocuğa birşeyler oluyor normale dönüyor😅 yatağa yatırıyorum geri kalan gün normal düzeninde geçiyor☺️