Kızlar merhaba 🤗 22 Eylül’de oğlum bir yaşına girdi o günden beri yaramazlıkları daha da çoğaldı , iştahı azaldı , sebepsiz yere ağlamalar, çığlıklar , alt değiştirme kabus gibi çok şey öğreniyor ve yapmaya çalışıyor
Sizler ne durumdasınız bizim gibi bu sorunlar yaşanıyor mu ?