Merhaba kızlar,
Cuma günü spinal anestezi ile doğum yaptım 2 günlük daha ilk başlarda oğlum göğsünü tutuyodu ama şimdi tutmuyo sütüm de var bugün süt sağma makinası ile sağayım dedim artık ilerde tutar mı acaba tutup tutup birakiyo çünkü ağlayınca da dayanamıyorum bilgisi olan yazsın lütfen.