m_yaren_b ubannesi10 ben bunu kullandım yenidogandan 10 aya kadar cok güzel bi araba katta oturdugum icin cıkaramıyordum sattım ama yine bebeğim olsa yine alırım
m_yaren_b ubannesi10 3 yaşına kadar çok rahat kullanılır. çok şık duruyo bide satarken üzülmüstüm valla çıkarabiliyor olsam asla satmazdım hem sırtı tam yatıyor uyuduğunda rahat oluyor hemde iç genişliği çok iyi bebek rahat hareket ediyor