Deletedmom78654 Beyziikoo aynen aynen benimde aklıma o geldi . Derin dondurucu , robot süpürge falan aldık . Kaloriferde çalışmaya başladı . Hepsi ağır mı geldi ne oldu
Beyziikoo Deletedmom78654 Kesinlikle öyledir ya. Derin dondurucu en çok elektrik harcayan eşyalardan birisi malesef 🙄
Deletedmom78654 Beyziikoo inşallah büyük bir problem değildir . Bu hafta muhakkak elektrikçi çağırmamız lazım . Çok teşekkür ederim bu arada aydınlandım 🥰🥰
Beyziikoo Deletedmom78654 Çağırın tabiki, Allah muhafaza ağırlık yapmasın siz evde olmadığınız zaman tutuşur. Ne demek bildiğim kadarıyla 🤭🥰
HazelK Mom8763 bende Siemens kullanıyorum fakat böyle bişey başıma gelmedi içini açıp kahve öğütme yerine baktınmı sanırım sıkıntı orda olabilir