Busra3883 Iyi aksamlar😊 benim acil sut sagma makinasina ihtiyacim var elektirikli. Ikinci el satan saglam varsa almam lazim. Sutum cok azaldi luften kullanmayan varsa yazsin 😔
gulsnmstf Busra3883 sagarak cogalmıyo emın olun hıc emzıremedım kzıımı 6 aydır sagıyorum azaldı sık sık sagdıgım halde herkes emınce daha cok cogalıyo emmekle sagmak aynı sey degılmıs bosuna almayın
Cevherasyam Busra3883 biran önce kullanman lazım yoksa sütün gerçekten çok azalır bende kullanıyorum kızım 3 aylık meme reddi var sağıp veriyorum
Emineg35 Busra3883 ben dün aktardan esila milk tea anne sütü aldım. Küp şeker şeklinden. Emmiyor oğlum sağıyorum 3 saatte bir. Azalmıştı sütüm. Sanki işe yaradı. Günde 3 sefer 3 küp kullanılacak. Gece yatmadan önce içtim. Sabah doluydu göğsüm
Cevherasyam gulsnmstf ben diyecektim kesinlikle bebeğin emdiği gibi olmuyor ama yine de bir damla bile olsa anne sütü alsın
Cevherasyam Busra3883 hiç üzülme sağıp ver ben çok takılıp üzüldüm sütün daha fazla azalır öyle böyle sütün varsa sütünü içiyorsa sorun yok
Cevherasyam Emmiyorsa mecbur kullanmak zorunda bende kullanıyorum kilo alımı falanda iyi şükür 3 aydır sağıyorum ama geceleri uyku halinde emziriyırum sütüm daha aktif oluyor
Busra3883 Cevherasyam sagip vermeyi dusunuyorum. Bugun manuelle sagim yaptim 25 cc cikti moralim cok bozuk
Cevherasyam Busra3883 manuel pompa ile sağdığın için miktarı öyledir hiç bozma moralini elektrikli pompada daha fazla çıkıyor bende sıfır almıştım 400tl ye
Uygurelif Busra3883 manüel pompa hepsini çekmiyor canım üzülme emin ol daha fazladır ameda hastane tipi pompa kullanıyorum 5 aydır hiç azalmadı benim maşallah
1Emirbebek Busra3883 canim uygun fiyatlı markalari denesen..Benim aldığımda bebegim 2 haftalikti sanirim, 67 günlük olduk kullanıyoruz hala çok şükür🤲, inşallah da bir şey olmaz. 144 TL ye almıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Busra3883 Other fiyatini ogrene bilir miyim bide resim atabilir misiniz saglam demi cok ihtiyacim var😔