fetuska09 Oğlum 3 buxuk yasında saçının ön kısmını eliyle yoluyor kreşe yolladım sabah aksam gelsiginde sacının bi kısmını yolmuş eliyle köklemiş resmen böyle bir durumla karşılaşan var mı
2minosprenses fetuska09 kizim 3 bucuk yasinda krese gidiyor boyle bisey hic duymadim endiselenme ama bi pedegogdan yardim almalisin bence
TheBaby fetuska09 Orda bişey yaşıyor olabilir. Orda olmak istemiyorda olabilir. Size bişey anlatmaya çalışıyor olmalı. Acil destek alın
minmin-hanim fetuska09 Stresle başa çıkamıyor ve çözüm olarak böyle yapıyor. onu rahatlatın, elini saçına götürdüğünde dikkatini başka bir şeye yönlendirin. Okul için öğretmeninden yardım alın.