Herkese merhaba ☀️ oğlumun yenidoğan kıyafetlerini satmak istiyorum doğduktan sonra 10 gün yoğun bakımda yattı sonrasındada havalar çok sıcak oldu giydiremedim sıfır kollu zıbınlarla büyüdü ☺️ Bir kaç tanesi civilden diğerleri ebebek ten alındı etiketleri kesip ütülemiştim ya bi kere ya hiç giydirmedim
bunları satıp kışlık birşeyler almak istiyorum
fotoğraf ekleyemedim yardımcı olabilirmisiniz. 🙈