Yigitoglum_2 Kızlar 23-24 numara olcak bebeğime güzel kaliteli bişey arıyorum bulamıyorum bana önerir misinizz
ayazasaf Yigitoglum_2 geçen sene lcw dan aldık memnundum ama bu sene kreşe gidiyor daha sıcak tutan bir bot arıyorum columbia veya adidasın kar botlarına bakıyorum
Bellabells Yigitoglum_2 güle güle giysin bebeğiniz. viccodakiler hep yarım bot. Acaba kar yağdığında bilekleri ıslanır mı ? Beni de bu konu düşündürüyor
bikerem Yigitoglum_2 oglum 13 aylik vicco almistim 1 ayda küçüldü,yani oglumun ayagi cabuk buyudu simdi de adidas aldim. Cok erken yurudugu icin ilk adimdan devam etmedim yani