Merhabalar artik tecrubeli annelere sormak istiyorum.. oglum 26 aylik.. ve 3 hafta once BURUN akintisiyla kuru bir oksuruk vardi.. ama cigerlerindede bi hirilti sesleri geliyordu.. neyseki yurtdisina annemin yanina gittik Istanbul Dan ve iyilesti… 10 gunden beri hic birseyi yoktu.. ve suanda yine ayni sorun var BURUN akintisi ve oksuruk.. 😤🤷🏽♀️ Artik ne yapicagimi sasirdim doktora goturdum hep bi ilac tedavisi.. ne yapabilirim?