milla aynı hataya ben de düştüm o yüzden söylüyorum şimdi. Sonu da ağlaya ağlaya emzirme danışmanına gitmek oldu iyi ki gitmişim. Benimki tüm gün emer uyumazdı ağlardı. Öyle olunca ben de sizin gibi düşündüm. Hepimiz aynı yoldan geçiyoruz. Saatlerce emzirmenin üstüne 15 günlük bebeğe 90 cc mama içiriyordum bayılana kadar da içiyordu o da. Demek ki aç işte bakın içti uyudu diyordum aileme 😔 çocuğuma eziyet etmişim bilmeden. Daha içerken tazyikle kakasını yapardı. Midesinde yer olmadığında yaparmış öyle. Bağırsaklarını midesini yormuşum. Bebek bu uyumaz, ağlar. 1 ayı geçti sadece anne sütü veriyorum bebeğim 2 aylık. Hala uyumuyor, hala huzursuz. Her bebek bir olmuyor. Sakin kalın memenizi verin istediği kadar emsin. Çişli bezine ve haftalık tartısına bakın başka bir şekilde doyuyor mu anlamanız mümkün değil