trtlannem 1 yaşında oğlum en son 11 gibi altını bağlıyorum sabah 8 gibi uyanıyor gece 1 kere bez değişmek mi doğru olan değiştirmemek mi? Cok sızdırıyor bez.
1Anne_ trtlannem hangi bezi kullanıyorsun yaşına göre normal saat aralığı bende aynı şekilde yapıyorum hiç sızıntı yaşamıyorum Prima aktif Bebek kullanıyorum çok memnunum
kenankaan trtlannem sleepy bio natural kullanıyorum, akşam 11den sabah 8e kadar tutuyorum ve sızdırmıyor, tavsiye edebilirim👍🏻
kurkmantolumadonna trtlannem bebem naturali bir deneyin derim hiç sizdirmiyor sleepy de aynı sorunu yaşadım bende
Pinar_04 trtlannem hangi bez kullamıyorsun prima kullanıyorum gece saat 12 civarı değiştiriyorm sabah 8 de değiştiriyorum sızıntı pişik hiçbsey olmuyor çok memnunum
trtlannem 1Anne_ sleppy kullanıyordum dün bimin bezini aldım aynısını yaşadım. Prima cok pahalı😏 migros u deniyim bir dedim. Normal ama dimi saat aralığı değiştirmemek lazım.
1Anne_ trtlannem normal evet siz yine de deneyin derim bende bimi kullanıyordum aynı sorundan dolayı değiştirdim tabi bundan önce Molfix ve A101 bezini de kullandım hiçbirinden memnun kalmadım hepsinde aynı sorunu yaşayınca prima aldm
EB1661 atesbebek11 bu yenilenen mavi paketli molfixmi sizdekide ben yeşilden çok memnundum mavisinin kokusu emiciliği çok değişmiş şimdi yine sleepyye geçtik