Hulyaipek Bebeğim 23 günlük, saç kıran oldum ve saçlarımda büyük dökülmeler oldu . Doktor günlük 8 mg prednol verdi. Emzirmeye devam etmeli miyim çok kararsız kaldım. Benim gibi kortizonlu ilaç kullanan var mı arkadaşlar