Hepinizin fikrine yardımına ihtiyacım var anneler.Benim oğlum 4 ay 10 günlük oldu kaka yapamadığı zaman bütün gün ayakta İnanın bazen sabah altıdan akşam on on bire kadar uyumuyor hatta kayınvalidemlere gidiyoruz geliyoruz düzeni bozuluyor sanırım 12 de birde uyuyor.Ama gece uyuduğu zaman bazen beş altı saat uyuduğu oluyor ve ben bu kadar uyumasına sevinemiyorum çünkü günün yorgunluğu üzerine bayılıyo gibi anca dinleniyo.Çok nadir on birde uyuyup üç buçukta kalkıp tekrar uyuyup beş altıda kalktığı.Yani emmeye kalkmıyor.Kilosuda dün 6790 çıktı boyuda 65 cm.
Bana uyku konusunda yardımcı olurmusunuz tecrübeli anneler