Birmuallime Merhaba anneler daha önce sabsimplex gaz damlası kullanıyordum fakat bulunduğum yerde bulamayınca nurse Harveys aldım yorumlar iyi diye ancak az mı veriyorum fayda mı etmedi bilmiyorum szler günde kaç damla kaç kez kullanıyorsunuz ?
Beyziikoo Birmuallime Valla ben de yeni aldım içerisinde günde iki kez 20 damla diyor ama bana çok geldi 10 verdim iki kere 🤭
Birmuallime anneyimm82 Beyziikoo YesilbirAda egelsenkonuss Urazkom denizinveraninannesi iremmm_krtls Teşekkür ederim eczacı 4 damla demiş bende öyle verdim az geldi galiba
Urazkom Birmuallime Nurse harveys tek başına çözüm olmuyor çok kullandım ama yanına zinco veya biogaia ile dönüşümlü
denizinveraninannesi Birmuallime bir bucuk aylikken kullanmaya başladık. Doktor sabah akşam bir çay kaşığı demişti
iremmm_krtls Canım ben de onu kullanıyorum günde 4 defa 10 damla dedi doktoru çok iyi geldi gerçekten gaz atmasına bir süre o şekil de kullan güzel bir şekilde atmaya başlayınca gazını günde 1 defa 10 damla ver. Biz şimdi o şekilde yapıyoruz
YesilbirAda Birmuallime 4 cok az bende oyle verdim yanlis soylemistir doktorum cok az fayda etmez 4 damla dedi zaten agzindan da atiyo bide duzenli kullaninca faydasi goruluyo
Ylcmelis Birmuallime Banada doktor önermişti ama pek bi faydasını görmedim o yüzden genelde hep hareket yaptırıodum bebeğime öyle rahatlıodu