Bizde de aynısı vardı hatta bir ara post açmıştım meğersem bu durum epilepsiymiş kimse adam akıllı bilmiyor en son bir porfösör demişti oda şans eseri sonra büyüğüdünde 2 buçuk yaşta nöbet ile karşılaştık önereceğin bir eeg çektirin baktınız birşey çıkmadı üzüntü stres ışıklar yanan sönen yorgunluk açlık uzak tutun