duygu3437 tadim bu demek degil ki nasil bir doktor direk 3 ogun baslatmis. Tadim denilen olan tek bir besin tek ogun ve 3 gun kurali ile oluyor. Kabak/havuc/patates/yogurt bunlardan biri ile ilk gun cay kasigi 2.gun tatli, 3.gun corba kasigi kadar sadece ogun olarak degil tadim yapip alerjik reaksiyon yapip yapmamasina bakmaniz icin 3gun tek besin gidiliyor. Ayrica bebek istemezse o besini zorlamadan birakip birkac gun sonra tekrar denenmeli. Siz biraz hizli baslamissiniz doktorunuzun meyve suyu demesini hele ilk kez duyuyorum meyveler sonra verilirse sebze reddi olma ihtimali dusuyor diye sebze sonrasi oneriliyor genelde🙄