Yunusemreveannesi Dun bianda icimden kan bosaldi ama parca dusmedi bugun hic bisey yok daha oncede dusuklerim oldugu icin dusuktur diye gitmedim doktora ama bugum bisey yok devami gelirmiki
Prensescik Yunusemreveannesi doktora gitmem daha iyi biz ne desek boş ama kanama iyi değil diye biliyorum
Deterjanhanim Yunusemreveannesi kanama gebelikte normal değil. Lekenlenme gibi olmadığı sürece doktora danışın mutlaka.
Bebegimm1 Yunusemreveannesi doktora gitmeniz gerekli ihmal etmeyin igne yaparlar ilac kullanmaniz gerekebilir ben coktan uçmuştum doktora buraya yazmak aklıma gelmz gecms olsun vakit kaybetmeyin
Bebek-annesi Yunusemreveannesi doktora gidin tabi ki progestan verir iğne verir yerleşme kanaması bile olsa önlem alırsınız.
Yunusemreveannesi Prensescik dahaonce 3kere dusuk oldu 4cu gebelikte oglum dogdu cok sukur suan kucuk daha 7aylik dogrusu bunu duyunce mutlu hic olamadim dunde kan bosaldi bianda icimden simdi gecti sanki noldu anlamadim yarin gitcem doktora
Yunusemreveannesi Deterjanhanim lekelenme degil baya bosaldi daha onceki dusuklerimdende biliyorum aslindada bugun durmasi acaba oylesine bi kanamamiydi dedimde yarin gidicem insallah
Bebegimm1 Yunusemreveannesi anladım fakat ilk defa da olsa sonda olsa karninizda bi can var doktor nedenn erken gelmedin derse suçluluk hissi cekerrsiniz yoğun kanamaniz varms hic beklemeyin hic bir sey icin gec degil bnde kanama yaşadım defalarca hic beklemeden hastaneye gittim gece 1 de bile gittim ha yaninizdaki cocugunuza bir sey olms ha karninizdakine siz bilirsiniz
Yunusemreveannesi Bebek-annesi bugun doktor hastanede yok canim yarin gitcez zaten yerlesme kanamasi kadar az degildi
Yunusemreveannesi Bebegimm1 tabikide oyle bu durumu ben cok yasadim ve yasadigimda neler cektigimi benim gibi kimse bilemez devlet hastanesine gidiyorum ordada doktor yok suan ozel hastaneye uzaguz
Asenana Yunusemreveannesi karnınızda bi can var bişey demek istemiyorum ama ne olursa olsun doktora gidin belki durdurulabilir düşük