4 ay 20 günlük bebişim var ama bi vakit geçiremiyoruz zaten kendime zaman ayırma sıfır. Gündüz sıfır aktivite olmuyor ben mi bulamıyorum. Sürekli ağlama. Ağlamasa mızmız. Oyun oynatıyorum 5 - 10 dk da ağlıyor sıkılıyor uyumak istiyor uyutuyorum 15dk sonra kalkıyor ağlıyor yediriyorum yemek bitince ağlıyor ay ne yapsam olmuyor. Neler yapılır bu ayda bebeklerle siz neler yapıyorsunuz ben bulamadım oyun aktivitea bişey 🤷♀️ yardıııııııııım