Bebeğim 3 ay 10 günlük kızlar hem anne sütü hem mamayla besleniyor ama yaklaşık 1 aydır yememek için direniyor 4 5 saat gecmesine rağmen asla yemek için ağlamıyor. Süt alerjisinden şüphelendi doktoru ama herşeyi normal çıktı. Böyle bir durumla karşılaşanınız oldu mu nasıl yol izlediniz?