Seren85 malesef ben o kadar kötü bir psikolojiydiki bebegim aglamadi ben mada kaldim gormedim bile deli gibi ağladım bebegim iyimi birşey mi oldu diye belki 10 kişi geldi kimsede ses yok koşup gittiler 8 gun kuvezde kaldi ben doğumdan 12 saat sonra aglamaktan perişan halde başhekimle yalvardım ben doğurdum bana niye gostermiyosunuz diye kalpte delik darlık ufurum akciğerde tansiyon sarilik enfeksiyon bi ton sey cikti ama hamdolsun rabbime dualarimizin karsiligini verdi evimize aldik zor bi süreç ama geciyor rabbim kimseyi evladiyla imtihan etmesin hepimizin yavrularini korusun insallah ❣