Tugbatugba123 sizi gayet iyi anlıyorum. Ben de oğlum 2 yaşına geldi. Sütten kestim işe başlayacaktım. Özel sektörde öğretmenlik yapacaktım, sözleşme imzalamama 2 gün kala gebe olduğumu öğrendim. Çok ağladım nasıl yaparım diye. Daha yeni geceleri uyumaya başlamıştım onun öncesinde hep emzirmeye kalkıyordum. Düzeni kafamda kurmuştum. Ama düşündüğüm gibi olmadı. Aldırmayı da düşündüm ama vazgeçtim. Evlat yani. Bu çocuğuma yetişemem diye diğerinin yaşam hakkını elinden alamazdım. 10.haftada kalp atışı dinlemeye gittim. 3 ay geçene kadar ancak alıştım bebeğe. Şu an 19 haftalık olmak üzereyiz. Allah yardımcımız olsun. Siz de lütfen iyi düşünün. Kardeşi olması onun için daha iyi olur. Arkadaş olurlar. Benim çocuğum gelip karnımı okşuyor karşim karşim diye seviyor. Cinsiyet öğrenmeye gittiğimizde kıs kıs diyordu. Doktorumuz kız mı diyor dedi ? Ve gerçekten de kız çıktı cinsiyeti. Yani belki de bizim bilmediğimiz hissedemediğimiz bir iletişimleri var. İçinizi ferah tutun. 🙏