gizem161216 Merhaba hanımlar normal doğum yaptım tam 38 gün oldu fakat halen bir ağrım var dikiş yerlerimde benim gibi olanlar varmı aranızda 😒
Mira0104 gizem161216 ben öyleydim bebeğim üç aylık oldu hala lavaboda en ufak zorlanmada bile ağrı değilde tuhaf bişe hissediyorum. Normalde oluyor ağrı sızı zorlamayın kendinizi temiz tutun o bölgeyi. Benim 40 ım bitmesine rağmen hala dikiş yerlerimde sorun yaşıyordum.
Asya2 gizem161216 normal canim zamanla duzelicek kabiz falan olmamaya dikkat et bende 2 ay olucak neredeyse hâlâ bazen oluyo