Ya bazen hamile olabilirmiyim olsam nasil anlarim diye aklimda tilkiler dolanip duruyor. Sut korur diyeor kimi, kimi de pek aldanma öle seylere diyor napsam bilemedim. Normal gebelik gibi idrar testinde cikar herhalde yada hormonlar sebebiyle yanlista cikabilir mi ? Hamile kalan varsa siz nasil anladiniz?