AselinAnnesiiiiii evinizin sıcaklığına göre tog değerini seçebilirsiniz. Bizim evimiz kışın akşamları 22-24 derece arası oluyor. Ben 1.7 tog Lcw tercih ediyorum. Gayet sıcak tutuyor. Ayrıca 2 günde bir yıkıyorum, kurutmaya atıyorum ama nemli çıkıyor. Yani kuruması uzun sürebiliyor. Bu yüzden çok para verip (ki zamanında verdim, hiç gerek yokmuş) bir tane almaktansa, aynı paraya 2 tane alıp dönüşümlü kullanmak çok daha mantıklı geldi bana.