Hanımlar herkese merhaba sizden bir konu hakkında bilgi almak istiyorum kendimi çok kötü hissediyorum ilk defa böyle bişey oldu şekerimmi var diye düşünüyorum artık. Kızlar mesela yemek yiyorum tıka basa ama haddinden normalden fazla yiyorum bir ekmek yiyorum mesela ama bi saat sonra kurt gibi acıkıyorum hele güzel lezzetli birşey görünce beynim dönüyor gerçekten 🤦🏻♀️ açlıktn ölüyorum resmen yok böyle birşey acaba şekerim mi var yoksa obur bi canavaramı dönüşüyorum 😟😟