seerenad Kızlar bünyem çok zayıf en ufak bişeyde hasta oluyorum beslenmeme de dikkat ediyorum ama bünyem çok hassas gıda takviyesine başlamayı düşünüyorum sizin kullandığınız bağışıklık güçlendirici bi takviye var mı?
Honki_Ponki seerenad ben de şurada bekliyeyim valla ben ve büyük kızım bagısıklıgı düşük iki hafta olduydu daha grip bi tlatalı yine grip olduk sanırım burnum ve bogazımda yanma var
Metehan123 Ay ayni ben ruzgar esse hasta oluyodum size yemin ediyorum kullanmaya baslayali 3 sene oldu 1 sefer grip bile olmadim ve vucudum daha dinc corekotu yagi kullaniyorum kapsul seklinde
pinkmoom Benim eşimde çok sık hastalanan hastlanınca da ağır geçiren biri doktor ona micro glukan plus verdi 4 aydır kullanıyo hiç hastalanmadı çok şükür
seerenad pinkmoom İnternetten baktım da imuneksin takviyesiymiş biliyorum bu firmayı yılların güvenilir firması ben de alayım o zaman çok teşekkürler