Mucizemsin21 Kızlar doktorum verebilirsin demişti ama ben küçük diye o zaman vermemiştim artık verebilir miyim bide kabızlığa iyi geliyor mu rezene acaba şuruptan daha zararlı değildir heralde kabız olduğu için duphalac şurup kullanıyoruz öyle yapıyor anca
yagmurzincir Mucizemsin21 rezenenin zararı yok verebilirsin bebeğine ama kabızlığa iyi gelmez bebeğe uyku yapar günde 2 3 çay kaşığı verebilirsin gaz için kimyon sıcak suyun içine az bişi koy onu da bi çay kaşığı ver. Rezene sen iç hem süt yapıyor. Kabızlık için de bebeğine zeytinyağ ver. Günde 1 çay kaşığı verebilirsin sabahları aç karnına ver su veriyorsan ılık su ver süt veriyorsan emzir çok iyi geliyor 1 hafta ver kabızlığı geçene kadar ya da probiyotik ilaç var onu kullan canım
Vanilya Mucizemsin21 Ben birde kendim için sormuştum Yani. Yani yine sor arkadaşlarada benimki böyle deyince ben içmedim zaten bebeğime de mama veya anne sütünden başka bişey içirmedim.
Mucizemsin21 yagmurzincir sadece mama yiyor ki bide kabızlığa faydası yoksa hiç vermim bence kabızlık için iyi geliyorsa vereyim diye düşündüm 😇
benkullanici07 Mucizemsin21 bizlere fazlasi bile zarar. 2 aylik bebek icin cok daha zararli. Boyle rezeneymiz anasonmus kimyonmus bebege verilmez beyin gelisimini etkiler simdiden vucuduna sokmayalım boyle seyleri
Basak0503 benkullanici07 peki rezeneli anasonlu gaz damlası var onu kullanıyorum oda sıkıntılı yaratırım gelişiminde falan 🤔
yagmurzincir Mucizemsin21 hayır kabızlığa iyi gelmez bence zeytinyağ en iyisi dediğim gibi yap hatta poposuna zeytinyağ sür biraz karnına masaj yap. Mamasına zeytinyağ damlat her mamasında kullan zararı yok
Basak0503 benkullanici07 doktor her gün 7 damla dedi içerisinde rezene ve anason var gaz içinde çook etkili bir damla kolik bebeğim
mustafayamaninannesi Mucizemsin21 kulaktan dolma bilgilerle içtim 3 ay sonunda dr unu değiştirdim asla önermiyorum bebeklerde ilerde gen hasarı olabilir demişti hangi dr rezene verin der pes
Ayazmom1 Mucizemsin21 kabızlık için mamasına zeytinyağına katabilirsiniz ben hep öyle yapıyorum benim oğlumda 2 aylık
Mucizemsin21 Ayazmom1 katıyorum canım da her mamasına ama etki etmiyor ki bi gün normalse bi gün kabız duphalac verdi doktor kabız oldunda veriyorum mecbur öyle yumuşuyor hergün kakasını yapması lazım illa yoksa durmuyor hiç huzursuz oluyor ıkınıyor çıkana kdar
Ayazinannesiseyda Mucizemsin21 benim annem anason çayı iciriyordu sancıyi alsın diye gerçekten çok işe yaradı. Gazlı bir bebek değildi