Gunesgizem Aptamil As aldık dışarıdayken bugün verdik içince herhalde bunun tadı güzel dedim ama böyle kötü bir koku olamaz çok üzüldüm bebeklerimize 😬. İçeriğine de çok bakma şansım olmadı umarım sıkıntı olmaz zor zamanlarda hayat kurtarıcı olsun yeter. Rapor da yazdıracağım🌿