ozgesahiiin Annisleer kizim 6 ay 22 gunluk geceleri defalarca kalkiyo😒 Ben normalde mama bide bebe biskuvisi falan yapiyorum tok tutsun diye ama o da ise pek yaramiyor varsa bildiginiz yazar misiniz🤍
1prens1prenses_annesi46 ozgesahiiin benim kızım da öyle bir sattw 1 kalkıyor mama veriyorum cici bebe ile irmik muz veriyorum emziriyorm ama yinede kalkıyor
Yunusemreveannesi ozgesahiiin bizimkide 6 ay 29 gunluk canim ayni gece hep meme agzinda uyuyor normal bu zamanlarda demekki yaa
Ikiprensintekprensesi2809 ozgesahiiin canım cici bebe varya mamasinin içine koyup yapıyorsun herhalde dimi pekmez de koyabilirsin
baharuraz ozgesahiiin neden gece mamalarından vermiyorsunuz . Hem onun yediği yarasın hem siz rahat edin
Ikiprensintekprensesi2809 ozgesahiiin tamam canim pekmez koyabilirsin yada azıcık tereyağ hem kilo aldırır cici bebe mesela 2 taneyse 3 yap ama dikkat et kabızlık falan olmasın bizimki ek gıdaya geçince öyle yapmayı düşünüyorum
Cheddar ozgesahiiin bebeğinizin aç olduğunu nerden anladınız? Yedirdiğiniz halde uyanır hatta fazla geldiği için daha sık uyanır. Midesi dolu olunca rahatsız olur çünkü. Mama ya da anne sütü yeterli olur
bidibidibidi Hayatım sen eminmisin bikere bu çocuğun açlıktan uyandığına? Benimki 1 yaşında diş ağrısından gözyaşları akıtıyor gece uykusunda. 9 aydan başladık biz bu sürece
Yunusemreveannesi Kendincebiri aynen canim ben bide yeni hamiel oldugumu ogrnedim butun piskolojim alt ust nasil bas edicem)
mustafayamaninannesi ozgesahiiin bebeğim nerdeyse 6 aylık doğduğundan beri en fazla 3 kez uyanır gece beslenmesine bence aç olduğu için değil sizin sorun yani alışkanlıktan kalkıyor olabilir diye düşünüyorum benimki normal sma mamasını tüketiyor geceleri 120 cc nadir 90 içer genelde
Mom62626272 ozgesahiiin hero baby iygeceler kaşık mama veriyorum çok iy dene mutlaka 101 den alıyorum