Dert diyorum çünkü geçici bir durum olmaktan çıktı aylardır bu haldeyim yarım saatte bir oturduğumu gördükçe memede hadi gündüz doydu memeye diyelim gece sabaha kadar yine memede tamam huzur buluyor, anne kokusu vs diyerek kendimi telkin ediyorum ama sinirli, agresif bir insan haline geldim 😞 emzirmeyi bıraktırma çabasında bulundum çok kötü ters tepti o da olmadı 👎 şuan 18 ayımızı doldurduk 2 yaşa kadar sabredeceğim diyorum ama meme uçlarım ağrıyor her emmeye geldiğinde içten müthiş bir ağrım oluyor, çekiyor, çekiştiriyor, ısırıyor tahammülüm kalmadı ben ne yapayım a dostlar sabır taşı ters tepti bu arada aşkla ayırmaya çalışcaz 2 yaşta ama en azından bu ağrımı nasıl dindiririm bana bir el verin 🤦🏻♀️🙏