Musam Allah düşmanımın başına vermesin🙏 Biz geç fark ettik. Çünkü daha küçüktü ve gaz sancısı sanmıştık. Yeşil mukuslu kaka, saatlerce ağlama, uyku sorunları falan derken ağlaması gittikçe çoğaldı. Gaz damlası kullanıyoruz bir de. En son poposundan kan aktı. Hemen gittik doktora. Fitil antibiyotik ve bir şurup daha verdi. Valla Eve gelir gelmez kullandım. Çocuğum bir uyudu sorma. O an rahatlattı. Ama ağlaması bir iki hafta daha sürdü. Sordum doktora geçmedi mi acaba diye. GAP’ta da kan var mı geçti mi falan tekrar kontrole gittiğimizde yaralar iyileşiyor annesi biraz daha sabır dedi. Sonra artık evde yemek de yapabildim, temizlik de yapabildim, dışarıya gezmeye de çıkabildim.