Mevadad Kuzeyimmm illa yaptırıcam diyorsam 3 doz olanı yaptır. 2 lide domuz dna sı var. ve aşıyı yaptırdıktan sonra her türlü alerji kusma ishale karşı hazırlıklı ol
Minnakelifim03 Kuzeyimmm rotateg tedavülden kaldirildi diye biliyorum. Birsuru rczane gezdim drpolarimizda bile tukendi yok dediler. Doktorum rotarix yazdi 3. Ve 5. Aylarda yapilicak.
Kuzeyimmm Ballilokmaayse Oğluşum şimdi 3 ay 1 haftalık doktor rd Pazartesi günü 3. Ayın içinde herhangi bir gündür aşının yapılması inşallah . Bir bilginiz varmı konu hakkında acaba?
Ballilokmaayse Kuzeyimmm bende ilk dozu 3. Ayında yaptırdım canım. 5. Ayda yaptırdığım ikinci dozdu.ilk doz 3. Ayın içerisinde yapılıyor.
Glitter Kuzeyimmm siz artik rotarix yaptirabilirsiniz ve ama dikkat edin 15. Haftayi gecmeyecek ilk doz.
Kuzeyimmm Ballilokmaayse çok teşekkür ederim içim rahatladı birisi tam 3 aylık olduğu gün yaptırman gerekiyordu diyince nette de birşey bulamadım bununla alakalı :) sağolun sağlıcakla büyütün bebişiniizi hayırlı günler 🥰🙏
Kuzeyimmm Glitter yok geçirmem 15. Haftayı inşallah. Bu arada neden rotarix dediniz bebişin haftası ileri diyemi.
Tontisimm Doktorumuz ROTATEQ yaptırmamı istemişti onu yaptırdım 3 dozluk olan hiçte yan etkisi olmadı ne kusma ne ishal ne başka bişey