ozgesahiiin Ogullarinaasikanne Adetin gecikti mi ?Kac gun gecikti.Benimkisi adet gecikkmesinden 3 gun sonra bile 231 gibi falandi
fgnrcp2704 Ogullarinaasikanne varsa bile cok çok düşük çıkar adetini bekle gecikirsen kan ver bence benim adetim 1 hafta geçti verdim 2000 lerde çıkmıştı
Pamuk_seker Ogullarinaasikanne birliktelikten 8 gün geçmiş 10 14 gün icinde oluşuyor döllenme bence adetinizi bekleyin daha çok erken adet gecirkirse test yapıp kan verirsiniz
Ogullarinaasikanne bidibidibidi yok tatlim gelmedi daha bugün yarin olmam uzereyim ama acana gecmeden de cikar mi ki dedim
ozgesahiiin Ogullarinaasikanne Bence biraz gecmesini bekle belkide suan dollenme asamasindadir sonuc alamayabilirsin
1annecik Ogullarinaasikanne Gebelik var ise çıkar ama çok düşük değerlerde çıkar sonuç bu durumda da üç güne bir kan vermeniz gerekir değer artışını kontrol etmek amaçlı. Siz en iyisi adetinizin üzerinden de geçmesini bekleyin kesin sonuç alın ☺️
Azizecakir Ogullarinaasikanne ben adet olmam gereken gün gittim 700 lerde çıkmıştı eğere adetin baya önceside bebek oluştuysa çıkar