Ist2121 valla ben doğum yapalı 22 gün oldu hastaneden çıkmadan gazlı bezi falan çıkarttılar tamamen yaram açıktı eve gidince ayakta ılık su ile duş alabilirsin dediler hastaneden geldiğim gün ılık su ile duşa girdim direk tedirgin oldum ilk başta ama korkulacak bişey yok duştan sonra sezeryan yerini fön makinesiyle kuruttum doktorumda söylemişti zaten istersen öyle yapabilirsin diye birde pansuman yaptım sadece