Pnrzengin 6 ay önce sezeryan ile dogum yaptım. Hafifledi ama Hala arada çekiyorum. Çok afedersiniz ama büyük abdesti yaparken sanki içinde cam varmış gibi kesiliyo. Doktora gitmedim hiç, fito krem kullanıyorum bir de kabız olmamaya ve asla ıkınmamaya çalışıyorum. Hafifledi son zamanlarda. Allah kimseye göstermesin ya berbat bir şey. Tuvalete gitmeye korkuyordum bir aralar.