Hatcerduran benm kızım 27 haftalık doğdu hemen köveze aldılar
34 35 haftalık olunca emme refleksi gelişti sütü biberonla vermeye başladılar çok yormadan emmesi iyi oluncada beni çağırdılar hastanedr anne otelinde kaldım ben onu emzirmeye başladım sütünü iyi içmeye başlayınca başka sorunlarda çıkmadı taburcu ettiler
benm kızım 73 gün kaldıı kövezde çok erken doğduğu için enfeksiyonu olduğu için