benim 2.günüm pozitifim.bugün 10 aylık bebeğim ateşlenmeye başladı.ve eli hep kulağını çekiştiriyor.112 yi aradım acile götürün dedi.ama ben covidim dedim.fiyasyon gönderin test yapsınlar dedim durumu ağırlaşmadan gelmezler dedi.yani ölmeniz lazım heralde gelmeleri için.
neyse kendi doktorumuzu aradım .dolven ver 48 saat takip et ateşi düşmezse acile gidin dedi.
aynı problemi yasayan anneler neler yaptınız lütfen beni bilgilendirirmisiniz