Deletedmom_78 16 günlük lohusayım bugun kendimi hani böyle grip olursunuznya halsiz olursunuz ateşiniz vardır ama üşüyorsunuzdur aynı öyleyim ya 🥺 ateşim yok bu arada ama ateşim varmış gibiyim sıcağım ama üşüyorum da başına gelen var mı normal mi bu durum
Sedakcby Deletedmom_78 süt kırılması derler en sık olan şey şikayetleriniz o yönde goguslrrinizde biiriken süt varmı
Deletedmom99886 Deletedmom_78 Lohusa sıtması derler bende 2-3 kere olmuştum Temmuz da Antalya sıcağında titriyordum göğüslerinizde süt mü birikti
Sedakcby Deletedmom_78 He öyle mi görmedim o poatunuzu. Sağın sutunuzu iyice. Sıcak havlu koyun ılık duş alabiliuorsaniz alın ve masaj yapın geçer korkmayın 🤗
Seydakokver Bende de olmuştu göğüslerim taş gibi olmuştu bebeğimin ucunu bile tutamiyordu o kadar şişti makinayla sağdim bir kere ellerde sagabilirsiniz
Deletedmom_78 Sedakcby bugun hep o taraftan emziriyorum azcık yumuşadı süt sağma makinem vR ama gögüslerm dehşet yara ağlıyorum artık o yüzden çocuğumu emziriyorum 🤭 geçer demi ya kendimi hasta gibi hissediyorum halsizim bi tuhaf oldum
Sedakcby Deletedmom_78 öyle oluyor malesef. Dediklerimi uygulayabilirseniz duzneli olarak geçecektir merak etmeyin. Bolca emzirin. Göğüs ucu kremi de sürmeyi ihmal etmeyin yaranız var muhtemelen onları da yumuşatır