Kızlar hepinize merhabalar.2 ay 15 günlük kızım kakasını yapamıyor götürmediğini doktor,yapılmayan tetkikler kalmadı fitil veya lavma ile yapabiliyor doktor duphalac şurup verdi fayda etmedi sokol şurup verdi Fayda etmedi maflor kullandım fayda etmedi hergün suda bekletip bebeğimi zeytinyağı ilke popo deliğini uyardım fayda etmedi bağırsaklar yavaş çalışıyor ve kızım bu yüzden huzursuz öneriniz var mı? Veya başına böyle bir şey gelen ?