ElSa2811 Başka şehirden birisine çiçek sepetinden çiçek göndersem ama isim vermesem isterse ismimi öğrenebilir mi bu kişi avukat aslında oda beni biraz düşündürdü anlar mı diye isimsiz göndermek istiyorum 😬
Yunusemreveannesi ElSa2811 kiz niye oyle bisey yapma geregi duyuyosun karsindaki direk sapik oldugunu dusunur cope atar isimsiz bi cicegi napsin:)
ElSa2811 DamlaDorukhan benim gönderdiğimi anlamasın diye ama aynı zamanda benim gönderdiğimden şüphelensin diye 😂
ElSa2811 Yunusemreveannesi olsun benim için çok önemli bi dost çok değer verdiğim ama aramız iyi değil ben yinede hayırlı olsun demek istiyorum
Yunusemreveannesi ElSa2811 hiiii araniz iyi olmasin suan mutlu gunu olsugu iicn gonderiyorsun sanirim olsun belki araniz duzelir senin oldugunu bilmeden zaten senin icin duyguleri degismezki bilsin senden gittigini hic sorun etme bence
ElSa2811 Yunusemreveannesi evet yeni büro açtı o yüzden.. bilmiyorum benim gönderdiğimi anlasın ama emin olamasın istiyorum bu şekilde iki türlü de iyi olacak. Teşekkür ederim öneriniz için 😊
Yunusemreveannesi ElSa2811 o zmaan soyle yap gene yolla cicegini altina sizinle yasafigi eskiyinhatirlaticak ufak bi not birak suphede kalsin:)