Bozzzzy Benim ilk hamileliğim çok zordu düşük tehlikesi sonrasında erken doğum tehlikesi derken 38+2 yi gördük çok şükür.. ilkte problem yaşayıp 2. Hamileliğiniz nasıldı?
614408eoa Bozzzzy ilk de 2. De cok rahat hic be mide bulantısı ne kusma ne bise yasamadım saadce 2. Pisklojk olarak cok agır cünkü hlaa istemiyorm bbek kızm cok kück planlı da degldi neyse flan flan artk