Findikfistik İlk alt ön dişler çıkmıyor muydu yaa ? Ediz’in üst dişi böyle, delik gibi bişey var, çıkacak gibi duruyor. Altlarda hiç bişey yok. Acaba çıkacak mı sizce de? Bi de üstten çıkarması normal mi ? 8 ay 6 günlüğüz
1prens1prensess Findikfistik ilk ön 4 diş çıkar alt üst fark etmez normal yani benimki 10 aylıklen 1gün içinde 4ünü birden çıkardı sabah baktığımda aynı bu şekildeydi dişi akşam ucu komple dışardaydı dişlerinin tabi her bebek aynı değildir bizimki akşam komple çıktı diye sizinki çıkmaz ve evet dişleri çıkıyor dediğim gibi endişelenecek bir durumda yok ağrısız sızısız atlatırsınız umarım💜
Findikfistik TheBaby Anladım, mümkün yani . Belki 4 tane birden gelir diye düşündüm . Böyle patladıktan ne kadar zaman sonra diş görünür acaba ?
Findikfistik simgesell öyle de, hep altlara bakarken üstü böyle görünce şaşırdım . Böyle olduktan ne kadar zaman sonra diş görünür acaba ?