Ahhh bizdede aynıı durumm 3 ay 28 qünlük ilk doqduqu 10 qünü saymasak diqer kalan aylar hep ağladııı ve hala ağlıoo iki qüler sonra tekrar ağlar sebepsiz yere asla tek bırakılmaya qelmio hep kucak ne zmn qeçicek ne zmn büyicek die die kendimi yedim aslaa bi yere çıkamıoruz onu mutlu etmek için şekilden şekile qirerim ama en fzla 5 dk tekrar başlar 🤦♀️