Bozzzzy 2. Bı çocuğu dusunseydim aralarında 3 yaş olurdu heralde biz çok kardeşiz aramız da 2 ile 3 yaş var hiç arkadaşa ihtiyaç duymuyoruz he var tabi ama bı elin parmağını geçmez onların arkadaşı benim benim arkadaşım onların arkadaşı her yere beraber gider geliriz annemin evin de toplaniriz hep küçükken de berabe r ayrilmazdik